Košarica0Item(s)

V nakupovalni košari ni artiklov.

Brezplačna številka za naročanje in informacije:
080 34 04

Product was successfully added to your shopping cart.

Ali prehranski dodatki in spremembe v prehrani vplivajo na učenje in čustvene reakcije otrok z učnimi težavami? Nadzorovana serija 16 primerov

10   Povzetek

Ali prehranski dodatki in spremembe v prehrani vplivajo na učenje in čustvene reakcije otrok z učnimi težavami? Nadzorovana serija 16 primerov

M Colgan, L Colgan

Povzetek

Podrobne prehranske in biokemične analize so bile opravljene na 16 zaporednih primerih otrok, starih od 5 do 15 let, ki so bili napoteni na kombinirani program korektivnega branja/spremembe vedenja. Vsak otrok je prejemal individualno oblikovan vitaminski in mineralni dodatek. Prehrana je bila spremenjena tudi zaradi zmanjšanja količine sladkorjev in rafiniranih živil ter onesnaženja s strupenimi kovinami. Primeri so bili v parih združeni s 16 drugimi primeri v programu, pri katerih prehrana ni bila spremenjena, vendar so v okviru standardnega postopka na kliniki prejemali vitaminsko/mineralno kapsulo enkrat na dan. V 22 tednih trajanja programa se je pri eksperimentalni skupini v primerjavi s kontrolno skupino pokazalo bistveno večje izboljšanje vedenja, ocenjenega v šoli, doma in na kliniki. Eksperimentalna skupina je dosegla tudi bistveno večji napredek pri bralnih spretnostih. Rutinski Stanford-Binetovi inteligenčni testi, opravljeni v 2. tednu in 20. ali 21. tednu, so pokazali, da se je inteligenčni količnik eksperimentalne skupine povečal za 5 do 35 točk (povprečje = 17,9). Pri kontrolni skupini je bilo povečanje od 0 do 21 točk (povprečje = 8,4). Rezultati kažejo, da subtilne prehranske spremenljivke bistveno vplivajo na učenje in vedenje.

Vir : https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6544946/

Brezplačna dostava

Brezplačna dostava za vsa naročila nad 50€

Hitra dostava

Artikli na zalogi dobavljeni v enem delovnem dnevu.